středa 4. května 2011

Silent Hill 2 - objasnění děje, smrt hrou

Byly to dva podněty, které mě přivedly k fenoménu Silent Hill. Kdo mě znáte, víte, že jsem v tomto podivném městě našel něco jako domov. Těžce a hluboce jsem se zamiloval a po letech (a dalších dílech) přešla zamilovanost v pevnou lásku.

Prvním byl můj drahý přítel Radek Blaha, který mi s laskavostí sobě vlastní půjčil svou PC kopii hry Silent Hill 2 (svou první ochutnávku jsem pravda okusil při hraní demoverze prvního dílu, kterou jsem dostal jako bonus při koupi Metal Gear Solid), ze kterého jsem byl zcela paf, korunou pak byla webová stránka www.mujweb.cz/www/smrthrou autora ArcadeVelmistr, která podrobila děj hry kompletní a velmi náročné analýze.

Stalo se něco děsivého - když jsem se před rokem snažil stránku najít, nebyla k nalezení. Dozvěděl jsem se, že byla poskytovatelem smazána a nazdar hodiny, obsah je v ři*i. Je pravdou, že se o poskytnutí obsahu snaží http://www.silent-hill.cz/, nicméně navigace na stránkách je zmatečná a odkazuje na archivní službu, která jednou může vypovědět službu. Svévolně jsem se rozhodl tento svatý Grál českého Silent Hill webu vyvěsit u sebe a tak vytvořit jeho zálohu, kterou mohou všichni vesele užívat. Zde je odkaz, stránku i s mým úvodem můžete nalézt i na pravé liště.

A aby bylo jasno - velmi si vážím webu http://www.silent-hill.cz a jejich práce, která je rozsáhlá a záslužná, a ArcadeVelmistr je Král! Všichi vzdejte slávu svému králi, která mu právem náleží za jeho práci! Všechna čest (jakož i práva) patří jim, já nic neudělal...

Žádné komentáře:

Okomentovat