sobota 22. ledna 2011

Morgan, Kapitán Morgan

Hudba k dokreslení atmosféry: Drunken Sailor
"Máš v sobě Kapitána?" Nerad bych, aby se mě na toto ptali policisté po tom, co jsem nadýchal do balónku něco málo k promile obsahu alkoholu v krvi. Taky by mě zajímalo, jestli nebyl herec Morgan Freeman pojmenován právě po této lihovině, což se asi nikdy nedozvím. Holt jsou na světě mnohé záhady (UFO, Kruhy v obilí, proč je Madona stále oblíbená...) a tato bude další v pořadí.

Byl silvestr a já se rozhodl, že si koupím něco trochu zajímavějšího a padl mi do oka právě pravý Jamajský rum Captain Morgan. Především díky vlezlé reklamě, ale v neposlední řadě i díky kladným ohlasům konzumentů a cenové akci na tento produkt v obchodě, ve kterém jsem na něj zíral mnouc si vous a přemýšleje nad výše zmíněnými záhadami, až jsem nakonec po lahvi sáhl, a musím říct, že jsem posléze nelitoval.

~ mám v sobě trochu moc kapitána ~
Jedná se o skutečně dobrý rum za celkem rozumnou cenu. Chuť je typicky rumová, ovšem zapomeňte na český tuzemák (který se s chutí rumu pere obstojně, ale vyhrát nemůže), Morgan je prostě o třídu lepší, na jazyku trochu drsně šimrá, po polknutí se ozve trochu sladký ocásek, který vyroste v chuť vanilky a ještě nějakých nespecifikovatelných bylin. Opravdový Kapitán mezi rumy.

Pro zájemce, ZDE je seznam asi 60 drinků, které je možné z Morgana vytřískat. Pro toho, kdo nemá rád rum, ale chce ochutnat Morgana, doporučuji namíchat s jablečným džusem (poměr podle potřeby).



P.S. Víte, že Rum je jedním z mála, možná snad i jediným alkoholem, pro který neexistuje přesný postup výroby? Proto přišla EU a udělala pořádek, a z naší Radosti Učňovské Mládeže se stal tuzemák. Já osobně jsem byl pro název Rumcajz.






Captain Dante

Žádné komentáře:

Okomentovat